Tuesday, March 31, 2015

the show must go on

Esmu izlēmusi - (šie vārdi skan ironiski, tīrā fantastika) - BET, jā, esmu izlēmusi klausīt tai beznosacījuma mīlestībai, kas manī virmo. Kļūt pat vienu no tiem "free love" cilvēciņiem; lai gan, nē, jo, godā vārds, līdz nelabumam apriebušās visas definīciju kastītes. (miskuzī for being deep) Vienīgā kastīte, kuru esmu gatava savai nostājai uzlikt, ir "Emma". Ja lieku ko citu, es automātiski adaptējos un reizē eju pretējā virzienā tam, kur vēlos nokļūt. Uz domām, ka šī ir pozitīva izvēle, mani mudina fakts, ka visi centieni noskaidrot, kas tad īsti notiek, un centieni notiekošo ievirzīt kaut kā pēdējā mēneša laikā ir bijuši neveiksmīgi, un ne tikai neveiksmīgi, bet arī pietiekami destruktīvi, lai mani iebiedētu. Atkārtojos, kad saku, ka man riebjas sāpināt.

Varbūt liekas riskanti ieņemt tādu pārliecību (man arī, starp citu), bet varētu teikt, ka man ir 'hunch', ka tas ir tas, uz ko jāiet, or fucking else: pat velk uz to, ka ir pēdējais brīdis lauzties arā no pagātnes. I mean, protams, ka tas ir riskanti, bet ko var darīt, ja apkārtesošie cilvēki ir tik brīnumjauki, ka vēlos tos izzināt un iemīlēt? Uz šīs nots no sirds pateicos par pēcballītes rītu, mīļie. Jūtu nenormālu siltumu pret jums, un nevēlos šo siltumu ierobežot. Nebūtu smuki pret sevi, un ceru, ka ne tikai.

Šo padarīšanu nebūt nepielīdzinu kāda iekšējā zvēra palaišanai brīvībā, bet gan izaugsmei, vēlmei pārkāpt savam ego. Tas būs īsts pārbaudījums, ņemot vērā cik sistemātiski un ļoti mēdzu pieķerties cilvēkiem. Bet vismaz greizsirdība vairs neliekas tik būtiska problēma. Varbūt šo saku par ātru. Kā nekā ceru uz šī monstriņa iedzīšanu kaut kur aizkrāsnē.
Otrs monstrinš, reizē ļaunāks un labāks, ir sevis upurēšana citu priekam. Tas diezgan ačgārni ir izpaudies tieši attiecību sfērā, bet joprojām pie problēmu skanēm ostās.

Ja seko man tviterī, iespējams, zini, ka nespēju paraudāt. Jau kādu laiciņu. Tas man traucē. It kā tās attiecīgi provocējošās sāpes nepārsneidz vienu konkrētu punktu, un līdz asarām es vienkārši nenonāku. Ir aizdomas, ka tas ir kādas pašizveidotas barjeras dēļ, bet cik veselīgu funkciju šī barjera pilda, man nav zināms.
par sāpošiem pleciem

No comments:

Post a Comment