Monday, January 16, 2012

A letter to a friend.

"Čau atkal. 
Sajūta, ka kādam vajadzēja kaut ko gari uzrakstīt neliek mierā. Kaut kā vajag kaut ko dabūt laukā no prāta. Vai vismaz pievērt tam uzmanību. Es vairs nezinu, kā domāt. Es vēlos būt laimīga, un es zinu vairākas paslinkākas takas, pa kurām es varētu pabradāt.. kā arī, es vēlos palīdzēt pasaulei, palīdzēt cilvēkiem, bet tad dalīties ar pieredzi ir par maz, tad man ir jābūt informētai, un es cenšos.. Ir intelektuālais, skeptiskais ceļš, kas noliedz smalkās sajūtas, tad ir uzticamības ceļš, pa kuru ejot man ir jāaizver acis, bet man ir bail ieskriet sienā. To ceļu no vienas puses varētu saukt par naivo. Ir pazemīgais ceļš, uz kura ejot, es ziedoju sevi vājiem, akliem, stulbiem, atstumtiem.. Ir brīvais ceļš, kur jāmēģina viss pēc kārtas, ir jāuzzin, ko spēj darīt cilvēka prāts un ķermenis, ir jāriskē, adrenalīns, bailes, ekstāze, viss.. Ir arī pohujistiskais ceļš, kur tiešām viss ir pie vienas vietas, es daru ko, kur un kā gribu.. bet tas jau sāk līdzināties lielceļam, pa kuru ripinās simtiem, tūkstošiem.. utt.. 
Un tad es varu pa drusciņai no visa, bet es nevēlos griezties uz vietas. Esmu apjukusi.
"




..and the answer.. 


"apstājies.
sirdij vajag laiku
ieklausīties / sajust
mentāli viss aizved pie dentālām problēmām... 
-kad realitātes acis saduras tevī un šķeļās tavas vienestības maigās dūnas~~

Klausies sevī-ko patiesi vēlies... ko sirdī kā siltu cerību turi sapni savu tad nu buri elpas izelpās~~ 
no miera no sapņa

ar sirds gribu budistu mūki ceļās un realitate saveļās lidojošajā paklājā~~
ja tevi vada tīra sirds vēlme tad tavi ceļi ir tiesi

un pūrisms^ būs tavs tūrisms

om shanti (: "



...~...

"Apstājusies... nu, to es izdarīju, un sāku iet lēnāk, es esmu bijusi novērotājas lomā, bet pilnībā apstāties neuzdrīkstos.. 
es vēlos uzticēties savām vēlmēm pietiekami, lai es drīkstētu vēlēties. 

Vai tad realitātes acīm nav brilles? Lai saredzētu visu, visu, skaidrāk, Optiski. 

Paldies par mieru.
"

...~...

"brilles tik noskaņo uz viļņa~~
viļņu ir daudz......

izvēlies pati kuru vēlies
un tas tu esi!

ļaujies piedzīvojumiem...
šī ir tava dzīve! un viss ko patiesi vēlies ir piepildīts
jo nav duālisma Dieva sirdī un laiks tik zootrops pēc tavas gribas.(sun) 

sirds jau Zina kad prātam tik saprast gribas...

-šis ir katram pašam lēciens no kraujas
cik uzdrīksties/ ļaujies sirds vieglumā lidot vai domakmeņu smagumā krist
dzelmē pazūd laiks..
un tik roka maiga pieskārienā atgriež dzīvību pulsēt spārniem un celties~~
iemīlēties..."

...~...

"Ak, un es beidzot varu ievilkt, TO elpu. To vieglumu, smagumu, atvieglojumu. Īstais paldies."

No comments:

Post a Comment